عربستان و شورش بزرگ علیه آلگری

هزاران هوادار الهلال در شبکه‌های اجتماعی مخالفت خود را با استخدام آلگری نشان دادند و گفتند، فوتبال دفاعی او به درد الهلال نمی‌خورد.

در دو دوره‌ای که آلگری مربی یوونتوس بوده، بارها هواداران یووه به حضور او اعتراض کرده‌اند و شعارها علیه او به شبکه‌های اجتماعی رسیده و علیه این مربی ایتالیایی هشتگ زده‌اند که باید برود.

اما معمولا هشتگ و شعار بعد از حضور او در تیم اتفاق افتاده؛ ولی این بار حتی قبل از این که پای آلگری به یک تیم برسد، علیه او هشتگ زده‌اند. 

در روزهایی که ستاره‌های بزرگ فوتبال در مسیر عربستان هستند، کم‌کم خبر از استخدام مربیان بزرگ هم می‌رسد. در یک مورد، گفته می‌شود الهلال مشتاق است تا ماسیمیلیانو آلگری، مربی یووه را استخدام کند و حتی در مونت کارلو با او جلسه داشته‌اند.

همین مساله سبب شد تا هواداران با هشتگ "#جمهور_الهلال_یرفض_الیغری" به مقابله با این شایعه بروند و نظرشان را به گوش مدیران باشگاه برسانند. این هشتگ در عربستان ترند شده و جزء پرمخاطب‌ترین سوژه‌های شبکه‌های اجتماعی شده است.

در پست‌های هواداران الهلال هم می‌شود این واکنش‌ها را دید: این مربی یک بار گفت: اگر دنبال سرگرمی هستید، بروید سیرک!! بازی کاملا دفاعی، این به درد الهلال نمی‌خورد، حتی یک درصد، اسم الهال به انریکه و لوپتگی وصل بود، بعد شد آلگری! مثل اینکه یک نفر برای خرید مهاجم مذاکره کند و بعد مداقع بگیرد، این فاجعه است و تکرار اشتباه و آن وقت خدا به ما صبر بدهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار